torsdag 22. januar 2009

"Ord over grind"

Jeg liker poesi, og har et yndlingsdikt som jeg vil dele med dere. Det er skrevet av Halldis Moren Vesaas, og heter "Ord over grind". Grunnen til at jeg liker dette diktet å godt, er at det beskriver så fint relasjoner mellom mennesker..

Ord over grind
Du går fram til mi inste grind,
og eg går òg fram til di.
Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.

Aldri trenge seg lenger fram,
var lova som gjalt oss to.
Anten vi møttest tidt eller sjeldan
var møtet tillit og ro.

Står du der ikkje ein dag eg kjem
fell det meg lett å snu
når eg har stått litt og sett mot huset
og tenkt på at der bur du.

Så lenge eg veit du vil koma i blant
som no over knastande grus
og smile glad når du ser meg stå her,
skal eg ha ein heim i mitt hus.

4 kommentarer:

Bengt sa...

Hei...
ja, ho Haldis har fine dikt.. jeg brukte faktisk et av hennes dikt, som jeg leste til Elin, under selve vielsen i vårt bryllup...

Bengt

Vidar Andersen sa...

http://poesija.blogspot.com/

Anonym sa...

Et av mine favorittdikt.

Maia H

Frk. Risdal sa...

Hei! Siden du liker dette diktet så godt, kan du forklare meg hva det handler om? Jeg klarer ikke helt å skjønne det, men så langt jeg skjønte virket det veldig pent :-)